Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3080811308   Treballar a partir de les intel·ligències múltiples- Estusiasmat, ludilletres
2016-2017   Taller a centre. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   8/5/2017 - 22/6/2017 (15 hores) de 17:00h a 19:00h
   C La Mercè
   c. Mur, 36, 38 i 40 (Martorell) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Llobregat VII
  
  
  
Inscripció   15/12/2016 - 08/05/2017 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Es pretén millorar les habilitats de l'alumnat emprant recursos de la Teoria de les Intel·ligències Múltiples (IM) de H. Gardner.
  
Objectius   Conèixer diferents eines i instruments per treballar la diversitat de l’escola i ajudar a millorar la comprensió dels aprenentatges dels alumnes respectant les seves fortaleses i ajudant a millorar les seves debilitats.
  
Continguts   Ludilletres
Es treballa la lectoescriptura a partir del mètode global i analític. Cada so va associat a un dibuix un gest i una grafia (lletra, síl•laba, paraula ...) i el mètode global que es fa a partir de bits de paraules i contes. Es treballa amb els tres tipus de lletra des de ben petit. Tenint en compte també el treball de preescriptura i traços .

Entusiasmat
És un programa didàctic-pedagògic de 3 a 12 anys. Basat en les intel•ligències múltiples que permet treballar les matemàtiques d’una manera contextualitzada i adaptada a la realitat dels alumnes. Permet aprendre competencialment respectant els ritmes i adaptant els continguts a la realitat dels alumnes.
  
Formador/a   Sansom Cassi, Jessica
  
Avaluació   - Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
  
E-mail   crp-martorell@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent